Senaste nytt

Royal Air Maroc startar Stockholm Arlanda-Casablanca

SK1989

Medlem
Kommer samtidigt också börja flyga på CPH 3 ggr/veckan. Outbound kommer gå via Berlin, (hittar inga 5th freedom där i mellan)

Köpenhamn-Casablanca

AT816 CPH15:55 CMN21.00 737 1 1-3-5-- 06:05 (via Berlin)

Casablanca-Köpenhamn

AT816 CMN09:50 CPH14:55 737 0 1-3-5-- 04:05
 

Jonas C

Medlem
Trevligt att man äntligen öppnar upp en direktrutt till Casablanca från Stockholm, har dock alltid undrat om det finns något kundunderlag för denna.

Undrar på om det inte fanns ett samarbete med Delta?

Delta har codeshare med RAM på CMN-JFK rutten, och det fanns även planer på att RAM skulle öppna upp en linje till ATL. Air France – KLM är dessutom minoritetsägare i bolaget, så det skulle inte förvåna mig om de inom en snar framtid gick med i "ScaryTeam".
 

Palazzi

Medlem
En väldig satsning på Skandinavien till Marocko helt plötsligt.

DY, Oslo-Marrakech
DY, Oslo-Agadir
DY, Köpenhamn-Agadir
DY, Köpenhamn Marrakech
DY, Stockholm- Marrakech
Royal Air Maroc, Stockholm- Casablanca
Royal Air Maroc, Köpenhamn-Casablanca
Idag annonseras även: Air Arabia, Billund-Marrakech
 

MarcusC

Medlem
Har som nämts för mig de har "riktiga" stolar 2-2 i Business och ordentlig service. Kan dock hålla med och undra hur stort underlaget är? Kanske de kan få en del transfer till övriga Afrika?
 

Dr. Miles

Expert
Every Thursday, Royalairmaroc.com invites you to visit the site to take advantage of exceptional offers

Attention! These offers will only be available online for one day, so hurry up



Idag 11e juli är det torsdag, så

Casablanca Hot deals from1952 SEK TI R/T


- Sales period: Up to 27/6/2013 :rolleyes:

- Travel period: Until June 30, 2013 :rolleyes:


Promos vol Casablanca, Voyage Air Maroc, Réservation billet avion Maroc - Royal Air Maroc

Det är säkert enligt islamic calendar, så vi får vänta 579 år till. :p
 

Bryant

Medlem
Jag har bara bra erfarenheter av RAM. Har iofs bara flugit CAS-BCN men servicen och maten i eco var över förväntan. (förväntan var en macka och vatten.)
 
Toppen