Senaste nytt

Rove lägger till SAS Eurobonus som transfer partner

Någon som vill DM:a tips på hur man får detta att fungera så tar jag tacksamt emot tips
Verkar som att enklast är att
1. Hitta E-sim leverantör som inte kräver koppling till USA, men ger amerikanskt nummer som kan ta emot sms när man utanför USA
2. (optional) Föra över till Google Voice för att kunna säga upp abonnemang (med VPN)
3. Registrera?

Sen är väl frågan vilka E-sim som man som svensk kan använda sig av

Tack!

Verkar ju finnas ganska bra deals på hotell, särskilt om man väljer att betala lite mer för de dyrare rummen.

Kollade en natt i Doha vanliga raten som är ca 200 USD för ett dubellrum på Hyatt vid flygplatsen vilket ger ca 1 500 miles. Tar man den dyrare varianten på rummet som är 350 USD får man helt plötsligt ca 15 000 miles.

Så för ca 1 000 SEK kan man köpa sig 13 500 miles som konverteras 1:1 till SAS normalt eller till exempelvis Avios. Vilket ger 13,5 poäng per krona vilket känns väldigt bra. Dock är ju den dyrare varianten ej avbokningsbar.

Signade upp genom en site med engångstelenummer och är inloggad på telefonen men nu när jag skulle signa in på dator så ser jag att de vill skicka kod till samma telenummer igen (kommer inte ihåg vilken av alla sidor jag använde och man vet aldrig när de slutar fungera). Ingen som sett om det går att byta så man loggar in med lösenord (kan inte hitta sådan inställning själv)?

Toppen