Jag drack den igår på SK2550. Alldeles fantastiskt god! Någon som vet om den går att köpa i butik??
C Cristoffer Medlem 19 Juli 2017 #11 Jag drack den igår på SK2550. Alldeles fantastiskt god! Någon som vet om den går att köpa i butik??
El0 Medlem 19 Juli 2017 #12 Jag fick den inte alls igår på min flygning "nej rabarber har vi inte". Fick en Kiviks äppelmust istället. Får prova igen på söndag.
Jag fick den inte alls igår på min flygning "nej rabarber har vi inte". Fick en Kiviks äppelmust istället. Får prova igen på söndag.
Mediana Medlem 19 Juli 2017 #13 El0 skrev: Jag fick den inte alls igår på min flygning "nej rabarber har vi inte". Fick en Kiviks äppelmust istället. Får prova igen på söndag. Klicka för att utvidga... Samma sak för mig. Den fanns mellan Färöarna och Köpenhamn men på sträckan Köpenhamn Stockholm vart det Äppelmust igen.
El0 skrev: Jag fick den inte alls igår på min flygning "nej rabarber har vi inte". Fick en Kiviks äppelmust istället. Får prova igen på söndag. Klicka för att utvidga... Samma sak för mig. Den fanns mellan Färöarna och Köpenhamn men på sträckan Köpenhamn Stockholm vart det Äppelmust igen.
El0 Medlem 22 Juli 2017 #14 I torsdags på SK2027 / SK010 fanns ej Rabarber heller. På SK2027 fick jag Ringi Aroma (äpple). På SK010 fick jag Kiviks-musten. Är det någon som ens fått den på en inrikes Sverigeresa? Hoppas på bättre lycka imorgon.
I torsdags på SK2027 / SK010 fanns ej Rabarber heller. På SK2027 fick jag Ringi Aroma (äpple). På SK010 fick jag Kiviks-musten. Är det någon som ens fått den på en inrikes Sverigeresa? Hoppas på bättre lycka imorgon.
D Dreamliner Medlem 22 Juli 2017 #15 Provade både rabarber och Kivik äpple i veckan. Rabarber är min nya favorit.