Senaste nytt

Rickard Gustafson intervjuas i TV4 Nyhetsmorgon 21/11

Brandten

Medlem
Kan bara återigen konstatera att hans förmåga att diskutera sakligt och ge så bra svar han kan i situationen är riktigt bra! (ref: morgonens TV4 Nyhetsmorgon).

Programledaren försökte flera gånger "sätta dit" honom men det föll rätt hårt.

Kan bara återigen konstatera att hans förmåga att diskutera sakligt och ge så bra svar han kan i situationen är riktigt bra! (ref: morgonens TV4 Nyhetsmorgon).

Programledaren försökte flera gånger "sätta dit" honom men det föll rätt hårt.
Oj, hur har jag kunnat missat detta

TV4 Play: SAS vd om framtiden: "Hela vår industri ligger utslagen" SAS vd om framtiden: "Hela vår industri ligger utslagen"

Jenny går rakt på frågan om återbetalning.
Ja hon hade ju själv återbetalning som hon inte fått så det är inte så konstigt.

Jag reagerade också på att hon gick ganska hårt in på "hur många ny anställningar kommer vara i det här nya danska bolaget som inte är skandinaviskt".. Nog brukar Danmark räknas till Skandinavien?

Ja hon hade ju själv återbetalning som hon inte fått så det är inte så konstigt.

Jag reagerade också på att hon gick ganska hårt in på "hur många ny anställningar kommer vara i det här nya danska bolaget som inte är skandinaviskt".. Nog brukar Danmark räknas till Skandinavien?
Hon gjorde ändå en bra intervju med lagom kritiska frågor. Richard fick ju svara ordentligt också.

Tycker annars Jenny är en av de bästa programledarna i TV4 morgon men här blev det inte alls bra. Hon började flera frågor med... "men..." för att försöka slutföra frågan innan med ännu mer smutskastning. Undrar om det blev den vinklingen för att hon själv har ett krav mot SAS?

Bra svar från Rickard, oprofessionellt av Jenny att "driva" sina egna krav direkt i en tv-intervju. Vad spelar summan för roll? Jag har också pengar att få tillbaka men har ingen brådska alls. Inte ens skrivit. De har tillräckligt att hjälpa folk med ombokningar och dylikt.

Tycker han i jämförelse med andra intervjuer var oerhört svag. Trots att vi nog är fler än jag som har anspråk som är 9 månader gamla ingav han inget hopp om att få tillbaka pengarna i rimlig tid. Samma klyschor som kundtjänst.

Toppen