Senaste nytt

Ricci's Summer trip - Destination unknown! [semi-live]

Då var dagens första stint över:
Etapp 1 : Malmö-Ribersborg till Malmö Triangeln
Etapp 2 : Den farliga och långa resan mellan. Malmö-Triangeln och Köpenhamn-Kastrup.
Etapp 3: Bakom gamla fiender linjer fixa mat och sedan fixa rum.
Nu är man troligtvis på säker mark och då blir det GT på takbaren på SCANDIC CPH.

17210679101873047714557752394842.jpg

Last edited by a moderator:
Då var dagens första stint över:
Etapp 1 : Malmö-Ribersborg till Malmö Triangeln
Etapp 2 : Den farliga och långa resan mellan. Malmö-Triangeln och Köpenhamn-Kastrup.
Etapp 3: Bakom gamla fiender linjer fixa mat och sedan fixa rum.
Nu är man troligtvis på säker mark och då blir det GT på takbaren på SCANDIC CPH.

Visa bifogad bild 154948
Bra start! Alltid trevlig utsikt från taket på Scandic där ute. Trevlig resa!

Hade det inte varit för att de slutat sälja Øresund runt-biljetter 2023, vore min gissning att du skulle norrut med Kystbanen nu... Men något säger mig att du tar ett enkelt stopp med M2 eller kanske till och med fortsätter resan till fots. :rolleyes:

Hade det inte varit för att de slutat sälja Øresund runt-biljetter 2023, vore min gissning att du skulle norrut med Kystbanen nu... Men något säger mig att du tar ett enkelt stopp med M2 eller kanske till och med fortsätter resan till fots. :rolleyes:
@Sir Karlsson hade en bra ide att jag skulle simma, vilket jag faktiskt gjort av en slump.
Simmade söder om "pisseviken" till Flintrännan, men sedan ville inte min kompis simma längre ut och jaga torsk.
(Jag tränade simning 8-12 timmar i vecka då.)

Toppen