Senaste nytt

Revolut har lanserats i Norden

Precis fått hem mitt kort och tänkte testa det i helgen när jag skall resa bort. Finns det några fördelar med att växla till valutan i det landet jag åker till?

Tänkte mest om det blir någon extra avgift eftersom jag gör betalningar på helgen?

Precis fått hem mitt kort och tänkte testa det i helgen när jag skall resa bort. Finns det några fördelar med att växla till valutan i det landet jag åker till?

Tänkte mest om det blir någon extra avgift eftersom jag gör betalningar på helgen?

Ja växla till dig innan du åker för att slippa påslaget.

Tycker Amex borde skämmas när de skickar sitt Platinumkort fastklistrad på ett brevpapper medans fintech bolagen skickar sina gratiskort i ovan trevliga förpackning. (Gäller Lunarway, Revolut och Curve)
Tillomed Gimi, kort för barn har denna förpackning.

Nu har detta säkerligen redan tagits upp här i tråden har bara skummat lite men såg i en annan tråd någon löst snacka om att toppa upp sitt revolut med sas mc, får man bonuspoäng för det? läste på ett annat forum att topups räknas som köp & inte cash advance?

Tillomed Gimi, kort för barn har denna förpackning.

Nu har detta säkerligen redan tagits upp här i tråden har bara skummat lite men såg i en annan tråd någon löst snacka om att toppa upp sitt revolut med sas mc, får man bonuspoäng för det? läste på ett annat forum att topups räknas som köp & inte cash advance?
Du får poäng vid topup

@Nihilisten men inte överdriv. MC är ok med mindre belopp men kan agera om du börjar köra stora belopp systematiskt. Fungerar bra som det är nu då jag kör en eller två top-up’s på 10-20k inför varje utlandsbesök till icke-amex köp.

Då får man kanske börja använda revolut lite igen då. Fint att få både poäng & 1% cashback. surt bara att vi har så dålig cashback i EU :'(

Toppen