martin.agren
Medlem
Vilka är ”öppettiderna”? Forex market hours är de Måndag-Fredag hela dygnen?
Har för mig att det är 00:00 GMT måndag till 23:59 GMT fredag.
Vilka är ”öppettiderna”? Forex market hours är de Måndag-Fredag hela dygnen?
Jag har inte lyckats verifiera min identitet. MItt pass räknades tydligen itne som att det var utfärdat av en nationell myndighet (har vanligt svensk pass). Provade därför med körkortet och har inte fått svar på 3 dygn.
Revolut har även gått ut med att deras in-app chat är trasig och dom har sedan igår inaktiverat möjligheten att chatta med dom på facebook/messenger. Läser man kommentarerna på facebook har de flesta samma problem. Kan man verkligen lita på detta bolag med sina pengar?
Ni som beställt premium, vad fick er att gå på premium istälelt för bas? Är det pga högre ATM uttag eller att det är mastercard istället för visa?
För mig funkade körkortet det tog 5 min
Jag tog premium för jag ville få snabb leverans av kortet och ser inte att 2000kr räcker så långt...
Men jag lämnar inte så mycket pengar på kortet...
Vid en snabb bakgrundskoll så ser det ut att vara ett seriöst bolag. Revolut, som utgår från Storbritannien, verkar inte ha några egna tillstånd, men är anknutna till andra finansiella bolag som har nödvändiga tillstånd. Ett av dessa är ETFmatic Limited som finns i FI:s företagsregister med tillstånd för portföljförvaltning m.m. Även Revolut finns med i FI:s företagsregister.
En del andra bokagskopplingar som går att hitta via de brittiska tillsynsmyndigheterna är fintechbolaget Pensionbee och återbäringssidan Topcashback UK.
Jag tror således att du kan sova hyfsat gott med några tusenlappar hos bolaget