Ystad
Medlem
Ok - som vanligt alltså: "det var bättre förr"Stippes finns tyvärr inte sen ett antal år. Ett underbart ställe.
Ok - som vanligt alltså: "det var bättre förr"Stippes finns tyvärr inte sen ett antal år. Ett underbart ställe.
HahaOk - som vanligt alltså: "det var bättre förr"![]()
Visst finns Stippes kvar!Stippes finns tyvärr inte sen ett antal år. Ett underbart ställe.
Va!? Det har jag missat helt. Trodde det försvann när Stippe sålde lokalen och verksamheten för 5-6 år sedan. Men de nya ägarna driver då tydligen vidare i damma namn. Undrar om atmosfären och maten är densamma? Får bli ett studiebesök framöver.Visst finns Stippes kvar!
Stippes i Malmö - Malmös burgarhjärta sedan 1972
Har själv inte besökt den på år och dagar, men gått förbi ett antal gånger. Gäster saknas aldrig, så något bra måste de göraVa!? Det har jag missat helt. Trodde det försvann när Stippe sålde lokalen och verksamheten för 5-6 år sedan. Men de nya ägarna driver då tydligen vidare i damma namn. Undrar om atmosfären och maten är densamma? Får bli ett studiebesök framöver.
Håller med. Det finns många bra alternativ. Men smart att fortsätta under samma namn.Har själv inte besökt den på år och dagar, men gått förbi ett antal gånger. Gäster saknas aldrig, så något bra måste de göraDäremot har jag svårt att tro att deras burgare kan stå sig mot de många andra nyetablerade haken i stan.
Det gläder mig att höra att Stippes finns kvar - om än med ny ägare (men Stippe har väl också rätt till pension). När det gäller kvaliten på maten så var det nog inte den enda orsaken till att man gick dit - ganska mysig stämning där kl 4 på morgonen - årminstonne på "min tid".Har själv inte besökt den på år och dagar, men gått förbi ett antal gånger. Gäster saknas aldrig, så något bra måste de göraDäremot har jag svårt att tro att deras burgare kan stå sig mot de många andra nyetablerade haken i stan.