Jag har noterat att trots att poängen för "vanliga" flygningar numera kommer in nästan omedelbart, så dröjer det oftast ungefär en vecka för att TP-resor ska registreras. Men jag har inte varit med om att de inte, till sist, kommit in av sig själv.Någon mer som flyger med SAS Travel pass (klippkort) och har problem med att poäng och level flights inte registreras?
SAS kundtjänst är inte till nån större hjälp heller…
+1Jag har noterat att trots att poängen för "vanliga" flygningar numera kommer in nästan omedelbart, så dröjer det oftast ungefär en vecka för att TP-resor ska registreras. Men jag har inte varit med om att de inte, till sist, kommit in av sig själv.
Har resor från början av mars som inte kommit in än… SAS kan inte svara på varför heller. De la in en efterregistrering av en resa men den har inte heller kommit in nu ett par veckor senare…Jag har noterat att trots att poängen för "vanliga" flygningar numera kommer in nästan omedelbart, så dröjer det oftast ungefär en vecka för att TP-resor ska registreras. Men jag har inte varit med om att de inte, till sist, kommit in av sig själv.
+1Jag har noterat att trots att poängen för "vanliga" flygningar numera kommer in nästan omedelbart, så dröjer det oftast ungefär en vecka för att TP-resor ska registreras. Men jag har inte varit med om att de inte, till sist, kommit in av sig själv.
Ja det har jag fått men har inte fått poäng eller level flights för någon resa som gjorts på klippkortet hittills…+1
Har du fått bekräftelse på genomfört resa mailet som kommer efter använd klipp? Jag har haft klipp i limbo när gateagenten / flygplats systemet har gjort något.
Stämmer att du inte hittar ett biljett nummer. Man får ingen biljett när man reserverar med travel pass prepaid.Samma problem med klippkort för mig, tar alltid minst 4-5 dagar och fått efterregistrera ett par resor. Hittade inte biljettnumret för efterregistreringen men fylllde i TP-numret och en 0a och fick poäng för båda resorna direkt när allt annat var ifyllt.
Ah, skönt. Då vet jag att det inte var mig det var fel på iafStämmer att du inte hittar ett biljett nummer. Man får ingen biljett när man reserverar med travel pass prepaid.