J
jumbooze
Guest
Ja, men jag tar med det som present till amerikanska vänner. Så det är just att det är utländska sorter som är roligt.Lauda 777 skrev:Det finns öl i USA, ni behöver inte ta med.Klicka för att utvidga...
Ja, men jag tar med det som present till amerikanska vänner. Så det är just att det är utländska sorter som är roligt.Lauda 777 skrev:Det finns öl i USA, ni behöver inte ta med.Klicka för att utvidga...
jumbooze skrev:Ja, men jag tar med det som present till amerikanska vänner. Så det är just att det är utländska sorter som är roligt.Klicka för att utvidga...
Enda positiva är att Berlins ölscen blommar och finns mycket annat du förhoppningsvis kan göra.srg skrev:Internationales Berliner Bierfestival lägger ner efter 23 år. Tråkigt, bokade flygen dit förra veckan.Home - Internationales Berliner BierfestivalKlicka för att utvidga...
Jodå, det ska nog gå att dricka gott i några dagar utan festivalen med.palmen skrev:Enda positiva är att Berlins ölscen blommar och finns mycket annat du förhoppningsvis kan göra.Klicka för att utvidga...
palmen skrev:Nu blev jag sugen på att åka till USA och köpa öl. Vikten borde vara omkring 30-35kg (om det är 33cl burkar).Kan man då checka in 4 stycken när man reser business med SAS?Visa bifogad bild 106111Klicka för att utvidga...
gdaily skrev:Påminner om när Finland firade 100 år och något bryggeri lanserade en 100-pack i "praktisk låda"Klicka för att utvidga...
På 90-talet drack vi godisshots på Streaman och Amadeus tror jag det hette. Ölen vi drack hette stor stark.....jerixon skrev:@Anfieldnågra tips i hemstaden på bra ölhak?@trekkerdu kanske har några softa 90-tals hak som finns kvar?Klicka för att utvidga...
Kul med 2 burkar från Pike, första bryggeriet jag besökte i USA.Sir Karlsson skrev:Ikväll blev det en återupplevelse av vår USA resa i augusti denna gång i ölets tecken.Följ resan, från vänster till höger, kan ju bli en reserapport framöverVisa bifogad bild 108267Klicka för att utvidga...