Valley skrev:Var dricker du den?Klicka för att utvidga...
palmen skrev:Besök på Other Half i New York nu i helgen.Alltid trevligt med besök på bryggerier i USA där alla är välkomna. Folk tar med sina hundar eller en infant och ingen tycker det är konstigt.Själv fokuserade jag mest på att prova öl innan lunch...Visa bifogad bild 86863Klicka för att utvidga...
Ja, om de inte bytt nyligen är det de 4 ölen från The Dudes som serveras som en flight.Homer skrev:Jag var stressad och hade inte tid att undersöka, såg en skylt i *LAX loungen om "beer flight"(flera små glas med olika sorters öl) available.Någon som testat och vet vad det handlar om?Klicka för att utvidga...
palmen skrev:Ja, om de inte bytt nyligen är det de 4 ölen från The Dudes som serveras som en flight.Kul att testa 4 olika typer av öl, och helt ok öl.Och med länk till en bild ocksåBusinessClass.se Loungen 2018 | Sida 137 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resorKlicka för att utvidga...
Jag har checkat in 4 från bryggeriet så det borde varaHomer skrev:Ja Dudes var det, men vilka 4 (alltid samma?) de har ju massor av olikaThe Dudes' Brewing Company | Craft Beer Brewed in Los Angeles CountyKlicka för att utvidga...
GOTATH skrev:Brewdog kör charterflight från London till Colombus i februari 2019. Låter intressant och kulBREWDOG AIRLINES - BrewDogKlicka för att utvidga...
GOTATH skrev:Brewdog kör charterflight från London till Colombus i februari 2019. Låter intressant och kulBREWDOG AIRLINES - BrewDogKlicka för att utvidga...
Mimer skrev:Resan fick ett lite udda men kanske inte helt oväntad utmaning...Såg att resan fick en udda men kanske inte helt oväntadutmaning...Klicka för att utvidga...
srg skrev:Denna resa hade inte öl som primär anledning, men when in Rome.. Eller Prague.Klicka för att utvidga...
De där har jag bara sett bilder på ska finnas något liknande på Island också.srg skrev:Denna resa hade inte öl som primär anledning, men when in Rome.. Eller Prague.Klicka för att utvidga...
palmen skrev:De där har jag bara sett bilder på ska finnas något liknande på Island också.Klicka för att utvidga...
palmen skrev:De där har jag bara sett bilder på ska finnas något liknande på Island också.Klicka för att utvidga...
Jag hade planer på det, men lite olika omständigheter gör att det blir Kalifornien även denna gång men förhoppningsvis blir resan av under 2020 med start i Denver.Homer skrev:På tal om Beer Spa, var det inte du som skulle till Denver?På Ritz-Carlton:s Spa kan du få enMalt Scrub & Microbrew Massage, featuring Samurai Rice Ale and Yeti Imperial Stout. Your treatment provider will mix a light and refreshing rice Ale beer into the brewery's malt, and when combined, a full-body exfoliation with the malt scrub is performed. A warm cascade from the Vichy shower rinses the body, followed by an application of a mask consisting of dark, rich Stout beer to help achieve silky soft skin. A scalp massage using beer is performed, along with a massage using the foam of the thick Yeti beer mixed with moisturizing potions.Klicka för att utvidga...