Senaste nytt

Reserapport: VIP Experience F1 Monza 2021 med McLaren (Hilton Honors Experience)

nissefalk

Medlem
Tack för din story, och ja, det är helt klart värt de 330k poäng du betalade för sådana här events går inte att köpa för pengar.

Själv så vann jag en auktion för ett par år sedan då jag betalade 240k poäng för 2 dagar på Hilton Rotterdam med plats i Pro Am på KLM Open i golf på Europa touren samt en del andra aktiviteter, ett riktigt trevligt event för en inbiten golfare som mig.
 
Last edited:
Grymt(jag är så sjuukt avundsjuk på dig)! Jag har själv varit på Paddock Club både i Ungern och Tyskland men Monza har alltid varit en dröm högre upp på listan. Tack för en väldigt bra och läsvärt inlägg för en F1(läs sport) nörd som mig!

Ps. Blev nu ännu mer taggad inför min Paddock club helg i säsongsfinalen i Abu Dhabi under December, precis vad som behövdes så hösten går snabbt

Vi kanske ses där då, har semester i December och behöver en resa att göra men Abu Dhabi är nödkortet ifall jag inte kommer in på Bali.

Grymt nice, grattis!

För någon som inte är insatt i Hiltonpoäng (trots att jag bott en vecka i Tokyo på poäng), hur mycket är 332500 poäng?
5 nätter på Conrad Maldiverna är 380 000 poäng om standard reward night finns tillgängligt. Detsamma är väl på Conrad Tokyo som ligger på 95 000 poäng per natt och som Hilton medlem får man 5e natten gratis om man bokar 5 nätter på en bokning.

Som jämförelse kostar mina fem nätter på Waldorf Astoria Maldives 480.000 poäng. Cash pris för denna vistelse ca $12.500.

Tack @simon_says91, grym berättelse!
Tack så mycket @Senator ! Hoppas fler möjligheter som dessa kommer i framtiden!
 

FilipJ

Medlem
Oh my god… Helt grymt oavsett, och vilken grym timing att få till det på Monza i år! Stort grattis! Dina motbudare gråter nog blod efter den där :cool:
 

ejm

Medlem
Vilken drömupplevelse!!! Och helt rätt team att få följa så nära :) och självklart med det resultatet!

Visst är det så att till Paddock club kan man köpa sig en biljett (om än hyfsat dyrt) men att teamen sen har sina egna avdelningar där för sin egen hospitality vilket du självklart inte kommer åt med en sådan biljett?
 
Vilken drömupplevelse!!! Och helt rätt team att få följa så nära :) och självklart med det resultatet!

Visst är det så att till Paddock club kan man köpa sig en biljett (om än hyfsat dyrt) men att teamen sen har sina egna avdelningar där för sin egen hospitality vilket du självklart inte kommer åt med en sådan biljett?

Stämmer man kan köpa biljett via tex F1 Experiences(officiella hemsidan) till Paddock Club hospitality, vilket jag brukar göra, kostar ca:50.000kr för två dagar. Sen kan man även köpa/lägga till för ca 10-15’ access till: Red Bull, Mclaren eller Haas Paddock club team hospitality. Ett par säsonger sedan fanns även, vid utvalda lopp Ferrari.
 
Kan nog bli en till rapport innan julafton, brace brace :D Om intresset finns alltså? Kanske lite Semi-Live?

Denna gång inkluderade Hilton även 2 nätter på Conrad Etihad Tower Abu Dhabi så det blir en review på det hotellet också!

upload_2021-11-8_13-13-11.png


upload_2021-11-8_13-16-59.png
 
Toppen