Senaste nytt

Reserapport Tokyo-Köpenhamn (via Istanbul) – Turkish Airlines Business class

Tackar för det. Ingen champagne pre-flight. Dock under resans gång. Indeed 2-3-2 kommer i princip alltid leverera en förlorare...

Trevlig recension. Intressant att du hade samma intryck av personalen som mig - Väldigt varierande. Det var den mjuka servicen som blev den största besvikelsen för mig. Ser att du fick trevlig hårdvara även inom Europa, vilket jag inte fick. Maten är också lik de vi blev servade på IST-LHR :)

Tack Kris för en trevlig rapport. Jag håller med dig i nästan allt.

Personalen/servicen är alltid ett stor frågetecken hos TK, ibland är den grymt bra och ibland är det helt katastrofalt. Det är oacceptabelt för ett flygbolag som anser sig vara Europas bästa mm. Men men, this is the Turkish way :)

Också att inte ha mat till ala, eller rättare sagt inte kunna servera det som önskas, är inte heller godkänt.

Håller också med ang IST. TK har växt väldigt fort men flygplatsen har ju inte hängt med, därav läget som det är nu. Kanske blir det bättre om några år när den nya flygplatsen är klar.

Som en flitig TK resenär, så är det mesta inget nytt :)

Håller också med ang IST. TK har växt väldigt fort men flygplatsen har ju inte hängt med, därav läget som det är nu. Kanske blir det bättre om några år när den nya flygplatsen är klar.

De verkar ju gå all in... Det blir intressant att se om de (och därmed kunder) kan hålla fast vid planer kring expansion trots att det är ganska roddigt för tillfället.

Toppen