Senaste nytt

Reserapport request tråd

Homer

Medlem
http://www.businessclass.se/newreply.php?do=postreply&t=6693
[*]Iberia Business class long-haul
[*][/LIST]
Bra läge för den som är testsugen eftersom skinande nya A330 med nya kabinen kommer att sättas in på några short-haul rutter under en tid.

Madrid – London Heathrow IB3172/3171 03FEB13 – 28FEB13 Day x156
Madrid – Rome IB3230/3231 02FEB13 – 23FEB13 Day 6

Vill man inte betala kontant kan man boka en Reward Flight Saver* för en handfull Avioser

* FCO/LHR-MAD kostar f.ö. samma som FCO/LHR-MAD-XYZ där XYZ är valfri destination i Spanien, exempelvis Sevilla är fint i februari :))

Alitalia%20A330-200%20Magnifica7.JPG
 

rvarttinen

Medlem
Finns det fortfarande inte någon som kan skriva reserapport av dessa flygbolag? rvarttinen eller agehall?

Jo - är på gång att skriva om min lilla tripp till BOS i våras. Mitt problem är att jag har en hel del andra prioriteringar den senaste tiden.
Fick din propå mitt under resan så det blev lite si och så med bilderna ... men, det är på gång!
Har en del andra bilder från C-kabinen ombord AF.. vi kanske kan göra något med dessa. Vi kan höras med PM, edyl.
 

Dr. Miles

Expert
Varför får vi aldrig någon reserapport av exotiska flygbolag som t ex MIAT Mongolian Airlines (OM) eller Uzbekistan Airways (HY)?

F.ö. MIAT Mongolian Airlines har ett FFP som heter BLUE SKY Mongolia.
Att nå Platinum nivå krävs det att man måste flyga med MIAT Mongolian Airlines 180.000 miles, vilket är väldigt svårt. Det måste vara mindre antal Platinum medlemmar än Lufthansa HON Circle members.
 
Toppen