Senaste nytt

Reserapport live Göteborg - New York!

1 h in i flighten än så länge! Riktigt bra service hitills! Verkar vara norsk/svenskt crew!

Är ju gluten alergisk men hitills har det ej vart någon problem, pursern erbjöd sig till och med att ta bröd från sin egna mat för att ge mig. Tydligen är hon också alergisk

10/10 hitills gällande service!

Skulle vilja ladda upp bilder men internet är inte tillräckligt bra..

Till förrätt åt jag rökt torsk med löjrom och wasabikräm, smakade okej lite halv torr var fisken. Till detta drack jag ett glas champagne!
 
Gillar den måste jag säga ändå, finns helt klart bättre men den funkar!

Tog hjort som varmrätt smakade okej, lite väl mycket rödvinsås men överlag bra!

Har en lite äldre flygvärdinna ombord som går runt i brun kavaj? Vad innebär det? Är hon pensionerad egentligen? Annars är det bra service ombord blivit frågad om mer att dricka flertalet gånger!
 

Timotey

Medlem
Gillar den måste jag säga ändå, finns helt klart bättre men den funkar!

Tog hjort som varmrätt smakade okej, lite väl mycket rödvinsås men överlag bra!

Har en lite äldre flygvärdinna ombord som går runt i brun kavaj? Vad innebär det? Är hon pensionerad egentligen? Annars är det bra service ombord blivit frågad om mer att dricka flertalet gånger!
Hon är inte purser då? Hur många "streck" har hon på armlinningen?
 

Thornado

Medlem
Är ju gluten alergisk men hitills har det ej vart någon problem, pursern erbjöd sig till och med att ta bröd från sin egna mat för att ge mig. Tydligen är hon också alergisk

Hade du beställt specialmat innan eller hoppades du på det bästa gällande glutenfrågan?

Just detta diskuterades en hel del i denna tråd, så när du kommer hem från din resa och gjort två flighter så kanske du kan summera dina erfarenheter från att resa som glutenintolerant i SAS C i den tråden.
Glutenfri mat i SAS business | BusinessClass.se forum | 350 000 inlägg om resor
 
Toppen