Senaste nytt

Reser med LOT Premium Economy i Aug Arlanda till Tokyo. Era Erfarenheter?

Sukhoi

Medlem
Hej!
Åker med LOT till Tokyo via Warszawa i augusti, från Stockholm. Åker i premuim ekonomy. Någon som rest i denna klass med Lot? Ser bekvämt ut. Kocken ombord lagar tydligen maten till både business och premium. Hur många eurobonus poäng blir det? Vi reser i R klass.Någon som testat uppgrade från premium till business?

MVh

Sukhoi

Hej!
Åker med LOT till Tokyo via Warszawa i augusti, från Stockholm. Åker i premuim ekonomy. Någon som rest i denna klass med Lot? Ser bekvämt ut. Kocken ombord lagar tydligen maten till både business och premium. Hur många eurobonus poäng blir det? Vi reser i R klass.Någon som testat uppgrade från premium till business?

MVh

Sukhoi
Ser ut att ge 100 % till Eurobonus
Where to Credit | Where to Credit LOT Flights in R Booking Class
Borde ge ungefär 5 800 poäng per väg
Great Circle Mapper

Njet. Bara flugit Business med dem. Och det var nog den bästa Businessresa jag varit med om.
Blev omhändertagen så fort jag satt mig till jag klev av.

Problemet är väl att så mycket hänger på de som jobbar. Så nu kanske det är skräp.

Imgen här som har erfarenhet av PE med LOT? Har ev. En tur på g.
Åkt mycket med dem på short haul men ej på long. Tycker de har en väldigt bra PE produkt då i alla fall, pre-departure drink, riktig matservering även på korta flighter och enda skillnaden mot deras business class är sätena. Blir en ganska påtaglig skillnad när man åkt ett segment SAS Plus och sen hoppar på LOT....

Åkt mycket med dem på short haul men ej på long. Tycker de har en väldigt bra PE produkt då i alla fall, pre-departure drink, riktig matservering även på korta flighter och enda skillnaden mot deras business class är sätena. Blir en ganska påtaglig skillnad när man åkt ett segment SAS Plus och sen hoppar på LOT....
Har LOT Premium Economy på short haul flygningar (t ex inom Europa)?
Eftersom du skriver att du inte har flugit med dem på long haul flygningar, därför jag undrar.

Toppen