majer skrev:Colón, Panama någon?Taouyan, Taiwan, (samhället, inte flygplatsen)Taichung, TaiwanTainan, TaiwanKenting, TaiwanKlicka för att utvidga...
MikeJohansson skrev:Några st som känns lite smått unika där man satt sina 43rDanmark: Oksböl, JyllandFrankrike, La Capelle, norra FrankrikeItalien, Mondaino, nära RiminiRumänien, Cluj, TransylvanienThailand, Santisuk, norra ThailandDet kan inte vara många av er som varit härKlicka för att utvidga...
SvartMjolk skrev:Volendam kan jag hålla med om att det är mysigt. Hade missat den på min lista. Ligger ju nära Amsterdam också.ZwolleLeidenAmstelveenDen HelderHaarlemKlicka för att utvidga...
[email protected] skrev:Kanske inte så udda ställen men intressanta.Murmansk, RysslandUshuaia, Eldslandet, Argentina.Port Stanley, Falkland Islands.Klicka för att utvidga...
War Machine skrev:Haarlem har jag övernattat i. Kontrar med Heerenveen.Klicka för att utvidga...
rvarttinen skrev:Ok, jag stryker även Rayong från "min" lista ...Då har du säkerligen tagit en båt från Bhan-pe till Koh Samet?Klicka för att utvidga...
erc skrev:Yakima, Washington (ca 91000 invånare)Yakima, Washington - Wikipedia, the free encyclopedia.Klicka för att utvidga...
henkedio skrev:Med reservation för att ha skummat igenom hela tråden så drar jag till medGreen Bay, WisonsinRockford, IllinoisLoveland, ColoradoPahrump, NevadaBoring, Oregon (min favorit)Scheeßel, TysklandGalway, IrlandCuxhaven, TysklandTönsberg, NorgeKlicka för att utvidga...
Lindberg skrev:Tiraspol-Transnisterien,160 000 invånareBender- Transnisterien, 94 000 invånare (Karl XII lär väl varit där före mig iof)Klicka för att utvidga...
Dito.Igorius skrev:Aachen ryker.Klicka för att utvidga...
SvartMjolk skrev:Rockford, IL, har jag också varit i.Klicka för att utvidga...
henkedio skrev:Ja det är väl inte så exotiskt egentligen. Finns ju en hel del svenskättlingar där, kanske därför du var där?Klicka för att utvidga...