Senaste nytt

Resan till att bli en medveten resenär

Haha, jag satt och läste och tyckte det var så grymt bra. Insåg sen att jag inte direkt var ensam. :)

Grymt bra postning. Välkommen till statusknarkandet. ;)

Tack för ett fantastiskt inlägg. Den litterära ribban har tveklöst höjts!
Jag blir svårt sentimental då jag jag tänker på den liknande resa jag gjort de senaste 2-3 åren tack vare detta forum!

Vilken första post, i nuläget 48 likes per post i forumet, det är det inte många som har haft om ens någon.

Det enda jag funderar över lite är följande
Jag har börjat säga upp eFakturor och autogiron på internetbanken för att kunna betala fler räkningar via betalo.se
Behöver man verkligen säga upp sina e-fakturor? Är det inte bättre att få dom som e-faktura för att slippa eventuella avi-avgifter? E-fakturan kan man ju sedan välja att ta bort från sin internetbank.
Jag ska själv börja med betalo-träsket så fort mitt Med mera mer kort kommer :)

Tack för alla fina ord. Det där med eFakturorna har jag inte grävt ner mig i så noga utan handlade nog mest i affekt. Kan sorteras in under kontot ungdomlig entusiasm. Men det låter som du har rätt :)

En sak jag har noterat med livet på den här sidan upplysningen är att förståelsen och uppskattningen för det arbete jag lägger ner från respektive inte är särskilt hög. Vad säger ni med längre erfarenhet? Går detta över vid första first-flygningen? Alternativt, har ni bra förslag på TV-serier för att hålla henne sysselsatt under tiden jag samlar poäng?

Tack för alla fina ord. Det där med eFakturorna har jag inte grävt ner mig i så noga utan handlade nog mest i affekt. Kan sorteras in under kontot ungdomlig entusiasm. Men det låter som du har rätt :)

En sak jag har noterat med livet på den här sidan upplysningen är att förståelsen och uppskattningen för det arbete jag lägger ner från respektive inte är särskilt hög. Vad säger ni med längre erfarenhet? Går detta över vid första first-flygningen? Alternativt, har ni bra förslag på TV-serier för att hålla henne sysselsatt under tiden jag samlar poäng?

Det uppskattas definitivt mer när det ger utdelning i form av komfortabelt resande, men i annat fall finns Sopranos :)

Nu har inte jag någon respektive men vad man läst från andra så börjar de helt klart få förståelse efter första resan i business class och kommer bli besvikna framöver om resan blir i economy, då har du helt plötsligt ett nytt delikat problem ;)

Toppen