Senaste nytt

Resa till Miami

Snyggt! Är ju ett tag kvar men MIA är annars en route där de kör sitt nyaste plan A330-900neo. Där skulle jag rekommendera att försöka få till ”Retreat suite”, är väl så nära First man kommer i biz :)

Fick ni dela upp det på 2 bokningar eller hur gick det till?

Snyggt! Är ju ett tag kvar men MIA är annars en route där de kör sitt nyaste plan A330-900neo. Där skulle jag rekommendera att försöka få till ”Retreat suite”, är väl så nära First man kommer i biz :)

Ja och eftersom det inte gick att göra direkt online så hjälpte SAS mig utan avgift på telefon.

Virgin är bra, missa inte Club House på Heathrow en av the bästa lounger jag varit i, har flugit en hel del med Virgin men inte med deras nya Upper Class config

Retreat suite är ledig kostar dock +3000 kr per person och flygning. Vad är skillnaden förutom lite mer utrymme och större skärm?

Dessutom sa en jag pratade med på Virgin att han kunde boka in oss alla 4 i två sviter. På när man ska välja säten online hittar jag bara en som är i mitten raden längst fram, var är den andra?

Jag hörde något rykte om att de stängt spa-avdelningen i Virgins clubhouse på heathrow. Hittade inget på nätet om detta, är det någon här som vet om det stämmer?

Toppen