Senaste nytt

Resa till Kap Verde

Charterflyg, "endast flyg" kostar kring 60 000:- vid de datum som Aleksander vill resa. Mitt råd är istället att åka någon annastans....:cool:

Då bokar man Palazzis alternativ och vaskar hotelldelen (om man verkligen känner för att göra så, kan säkert finnas något hotell som duger för en peng extra) och har ändå sparat in många timmar på resande fot.

Att resa någon annanstans? Tumme upp!

Det är helt rätt:) Har varit intresserad av att flyga sedan jag var 6 år gammal, drömmen är att flyga i F eller C. Jag kanske är ensam att vara under 18 här på BC.se?:cool:

Tror jag inte. Vet med säkerhet att vi har en medlem som vid registrering var 11år, och numera möjligen 12.

C-klass kan vara närmre än du tror (åtminstone billigare!) :D

Det är helt rätt:) Har varit intresserad av att flyga sedan jag var 6 år gammal, drömmen är att flyga i F eller C. Jag kanske är ensam att vara under 18 här på BC.se?:cool:

Det finns säkert fler unga här! Blev lite förvånad bara över att du planerade semestern med budget för flygresa och allt innan du frågat om lov. Var inte alls illa menat, även om det kan ha låtit så – var som sagt ren förvåning. :)

Det finns säkert fler unga här! Blev lite förvånad bara över att du planerade semestern med budget för flygresa och allt innan du frågat om lov. Var inte alls illa menat, även om det kan ha låtit så – var som sagt ren förvåning. :)
Bra att det finns yngre som också är intresserade:). Min mor har sagt att vi ska resa någonstans i jul, sen dess har jag kollat resor. Har hittat massor som inte är över budgeten men då har hon sagt att vi borde vänta tills mina bröder är äldre och sånt.. För några dagar sen skickade jag ett sms och frågade vad vi hade för budget just nu och vilka datum som skulle passa sen svarade hon vad som var bra.

Tror jag inte. Vet med säkerhet att vi har en medlem som vid registrering var 11år, och numera möjligen 12.

C-klass kan vara närmre än du tror (åtminstone billigare!) :D
Jag minns någon som var 12-13 år som skrev en reserapport men han skrev någon månad senare på sin profil att han skulle sluta hänga här för det tog lite för mycket av hans tid, han hann tydligen inte med läxorna.

Har kollat på några resor som skulle vara kul att göra och som jag har haft pengar till (min sparade månadspeng) men fick inte tillåtelse av mina föräldrar :( Men såfort jag är 16-17 så ska jag göra en resa i C. Det är mitt mål :)

Last edited:
Toppen