Nu börjar min resa till Asien. Skall försöka mig på lite rapporter under veckan
HansO Medlem Söndag kl 18:47 #1 Nu börjar min resa till Asien. Skall försöka mig på lite rapporter under veckan
HansO Medlem Söndag kl 21:42 #2 Flygningen till Paris var ok. Maten var huggen fisk med pasta. Den smakade ok. Crew gjorde sitt jobb men inget extra. Nu väntar den långa flygningen till Manila.
Flygningen till Paris var ok. Maten var huggen fisk med pasta. Den smakade ok. Crew gjorde sitt jobb men inget extra. Nu väntar den långa flygningen till Manila.
HansO Medlem Måndag kl 15:31 #3 Resan från Paris till Manila var en bra flygning med mycket god mat och en crew som var hjälpsamma och trevliga. Minus var att Wi-Fi inte fungerade.
Resan från Paris till Manila var en bra flygning med mycket god mat och en crew som var hjälpsamma och trevliga. Minus var att Wi-Fi inte fungerade.
AABack2ARN Medlem Måndag kl 21:54 #4 HansO skrev: Minus var att Wi-Fi inte fungerade. Klicka för att utvidga... Det är nyttigt för dagens ungdom att inte alltid vara uppkopplade.
HansO skrev: Minus var att Wi-Fi inte fungerade. Klicka för att utvidga... Det är nyttigt för dagens ungdom att inte alltid vara uppkopplade.
J Johannes Winberg Medlem Igår kl 10:09 #5 AABack2ARN skrev: Det är nyttigt för dagens ungdom att inte alltid vara uppkopplade. Klicka för att utvidga... Alltså en av de största fördelarna med att flyga långt utan wifi är att få vara nedkopplad. Känslan av att vara okontaktbar är ju magisk
AABack2ARN skrev: Det är nyttigt för dagens ungdom att inte alltid vara uppkopplade. Klicka för att utvidga... Alltså en av de största fördelarna med att flyga långt utan wifi är att få vara nedkopplad. Känslan av att vara okontaktbar är ju magisk