Agö
Medlem
Haha, ger du dina spädbarn köttbullar, kycklingfilé, ris och sås?Nä! För barn kan ju inte äta "vanlig"mat (numera)![]()
![]()
Haha, ger du dina spädbarn köttbullar, kycklingfilé, ris och sås?Nä! För barn kan ju inte äta "vanlig"mat (numera)![]()
![]()
Tänk på att du har maxvikt på handbagaget bara.Tänkte ta med mig så mkt som möjligt. Undrade bara om möjligheten fanns vid ev hjärnsläpp tack för hjälpen!

Hon sov i princip hela flygningenTänk på att du har maxvikt på handbagaget bara.
Hur mycket äter en 6 mnd baby på knappt 2h flygning undrar jag?![]()
Omöjligt att säga vilket bolag som är bäst när det kommer till resande med barn, det beror nog mycket på situation, person och dagsform.Reste tre Lufthansaflighter i somras med min fyraåring. Lufthansa var minst lika barnvänliga, kanske ännu bättre, som SAS. Prioboarding för barnfamiljer (vi använder aldrig prioboarding eftersom vi då slipper tjugo "varför startar vi inte?" från fyraåringen - vet dock att det är andra som saknar det på t ex SAS), fin målarbok + leksak på någon flight och, jippie, legosats på annan flight samt crew som var allmänt vänliga och tålmodiga mot de många barnen ombord. Senatorloungen i Frankfurt hade dessutom eget kit med målarbok+gosedjur+keps som de kom springande med så fort de såg oss. Maten i loungen visade sig passa perfekt till åtminstone vårt barn. Vi var nöjda.