Senaste nytt

Resa med 107 årig dotter

Men om det står rätt i bokningen så är det ju bara ett visningsfel i systemet som du ser och barnmåltiden verkar vara det största problemet.

Köp mat till tjejen och ta ombord så slipper du krångla mer med det här.
Barnmåltiden i sig är inget måste, hon äter ändå inte den maten. Begäran om att lägga till barnmåltid är bara för att belysa att SAS inte löst problemet.

• Gilla
Reactions: Gus
Ärligt talat, borde inte det här vara en historia som någon av kvällstidningarna skulle kunna tänka sig att nappa på? Att SAS knappar in en 7-åring som en 107-åring, vägrar ändra och hänvisar till flygplatsen tycker jag låter som en lättförståelig historia jämfört med många andra frequent flyer-problem, kan ge en dråplig titel, och dessutom är det ett barn som drabbas konkret i och med att SAS ser till att hon inte kan få rätt mat. Om du kan tänka dig att ha ditt namn och din nuna i tidningen tycker jag du ska överväga att ta kontakt med någon av kvällstidningarna för att höra om de är intresserad av historien, förutsatt att SAS inte fixat det hela i morgon.
Jag har absolut inget intresse av att vara med i någon tidning. Men det skulle vara en rolig artikel att läsa :)

• Gilla
Reactions: Gus
Barnmåltiden i sig är inget måste, hon äter ändå inte den maten. Begäran om att lägga till barnmåltid är bara för att belysa att SAS inte löst problemet.

Men om SAS säger att datumet är rätt med sekelsiffror, så är det ju bara ett visningsfel för dig som kund, och inte ett problem.

Jag skulle absolut inte lita på kundtjänst just nu, även om de har kollat med supervisor. Många okunniga sommarjobbare inne (man hör osäkerheten på rösten) och jag har fått typ femtioelva olika svar på samma fråga senaste dagarna.

Toppen