Senaste nytt

Res i maj och tjäna 2000 Extrapoäng

Trevligt med ett Eurobonus erbjudande.
Det här passade perfekt för jag har 2 MR bokade i plus till Alicante och Aten i slutet av maj.

Och även jag sällar mig till skaran som tydligen är för lojal och därmed inte bjuds in till den här kampanjen heller.

Detta trots att jag åkt ovanligt mycket UA/LH/LX och krediterat till Eurobonus senaste tiden.

bumpar min fråga, gäller detta även redan bokade resor?

Lite tvetydigt tycker jag. I mailet framgår:
Allt du behöver göra är att anmäla dig senast 4 maj och res under perioden 6-31 maj 2014.

Men också:
Boka och res 6-31/5 2014 i SAS Plus.

Öppet för tolkning tycker jag. Men jag tippar att det även gäller bokade resor som sker under perioden. Givetvis med förbehållet att man måste anmäla sig på den personliga(?) länken i mailet.

Men också:

Öppet för tolkning tycker jag. Men jag tippar att det även gäller bokade resor som sker under perioden. Givetvis med förbehållet att man måste anmäla sig på den personliga(?) länken i mailet.

Borde gälla för redan bokade resor, då man trots

Boka och res 6-31/5 2014 i SAS Plus.

tas till bokningssidan när man registrerat sig (idag 1/5).

Men också:

Och dessutom kan vi hitta följande text tidigare i tråden:

Meld deg på senest 4/5 og reis 6-31/5 2014 i SAS Plus. Du får totalt 2000 Ekstrapoeng i løpet av perioden, og poengene dine vil vises på
konto etter gjennomført reise.

Konsekvent SAS, som med glas i Plus och vatten i Go ungefär.

Även jag fick den här kampanjen! Det var ett tag sedan...
Har totalt 4 t/r bokade i Plus i maj, varav jag just är på gång med två av dem.
Blev också fundersam på om det är bokningar som görs under perioden eller om det gäller redan existerande bokningar. För de jag har är gjorda i januari...

Toppen