Vi killar kan vara glada för könsindelade toaletter. Tjejerna verkar alltid behöva köa. Kanske för att var och en tar längre tid på sig för varje besök.![]()
Mmm. Jag tror man skulle behöva hitta en lösning för att få bättre flow under de värsta rusningstimmarna på dygnet, 7-8, 10:30-12 och 16-18. Det är lite svårt att säga hur man bäst hanterar det, en fördel med loungen är ju att den är trevlig när det är stilla, man sitter bekvämt och med god plats osv. Ser inte gärna en amerikansk modell med stol efter stor uppradade i formation.Ja, generellt är ju anledningarna (iaf för mig) att inte gå till loungen längre:
- ingen sittplats
- generellt stökigt
- tråkigt mat/dryckesutbud
- konstant toalettkö (iaf på guld delen).
God öl finns på Mikkeller, fler (och fräschare) toaletter ute i terminalen, och käk på diverse olika ställen.
Har man bråttom få i sig nåt är loungen fortfarande användbar med så nära location från fast track
Det är en kanonidé. Enkel, dansk vällagad husmanskost för den kostnaden.Jag hade gärna sett en ”betal upplägg” på mat. Dvs det finns ett bas utbud som skall jag bra MEN man skall kunna köpa lite mer rejäla rätter också typ det upplägget man har på Manchesters lounger ... (kostnad typ 70-150kr)
Det är ju bara ett faktum att SAS kommer ju aldrig på LH gruppens nivå/lounger helt gratis så det får man ju göra alternativa lösningar...
Det är en kanonidé. Enkel, dansk vällagad husmanskost för den kostnaden.
Precis, kompletterad med någon äggrätt/toast på morgonen.Det behöver abslout inte vara fancy mat och man skall kunna förpreppa för minimala väntetider. En bra gryta, en bra husman, ett bra smörrebröd. Man beställer/betalar i automat och hämtar i köket/luckan.