Senaste nytt

Registrera saknade poäng, flygning syns men ej poängen

GOT-XXX

Medlem
Jag försökte registrera saknade poäng från två flygningar med SAS till mitt Eurobonuskonto, men får upp att de redan är registrerade på mitt konto. Jag har dock inte fått några poäng för dessa flygningar, och de syns inte under senaste aktiviteter. Däremot ser jag att de har räknats till mina kvalificerande flygningar. Har någon varit med om något liknande? Vart vänder jag mig nu för att få mina saknade poäng?

Kan tillägga att jag blev ombokad två gånger på grund av inställda flyg, och i den processen blev jag uppgraderad från Go Light till Plus Pro. Reste tillsammans med min partner, och hon har fått poäng för den ena flygningen (därav vet jag att den nya bokningen är i Plus Pro), men den andra är det samma problem med som för mig.

Hade även lagt till biobränsle, vilket jag inte sett något av. Kommer jag kunna få poäng för det trots att jag blev ombokad, eller behöver jag starta ett claim för att få tillbaka pengarna för det i stället?
 
Toppen