Senaste nytt

Regga Eurobonus el Miles&More ?

Vänta nu.. försöker du kreditera samma flygningar till två olika program?
Det undrar jag också, jag antar att mejlet handlar om att annullera M&M poäng, eller stoppa intjäningen för att kreditera till EB istället, eller andra liknade frågor. Jag är ju nyfiken om detta är möjligt eller inte (alltså att stoppa intjäningen i efterhand till ett program för att kreditera poäng till ett annat), vore tacksam om trådskaparen kan uppdatera oss när kundtjänsten svarar.

Last edited:
Det undrar jag också, jag antar att mejlet handlar om att annullera M&M poäng, eller stoppa intjäningen för att kreditera till EB istället, eller andra liknade frågor. Jag är ju nyfiken om detta är möjligt eller inte (alltså att stoppa intjäningen i efterhand till ett program för att kreditera poäng till ett annat), vore tacksam om trådskaparen kan uppdatera oss när kundtjänsten svarar.

Jag har en gång bett United ta bort kreditering av misstag som jag ville skulle gå till M&M. Det tog några samtal.

Nej nej, det vore ju fel och fuskigt. Bara mejlade via deras chatt i samma ärende, skall bli intressant att se om de svarar.

Litet tillägg hhär, det. är att SAS kunde godkänna beegäran direkt, snyggt. flöde som de skall ha cred för. Finns någon gemensam avräkningscentral. mellan bolagen för att undvika fusk?

Toppen