Det var helt fullt framme i C, kikade bak och även plus såg välbesatt ut, sen ville jag inte röra mig längre bakBusiness ser fullt ut iaf
SK 963
ARN 11/05/15 1:50 PM
HKG 11/06/15 7:10 AM 333
C0 D0 Z0 R0 J0 Y9 S0 B0 P0 A0 E9 M9 H9 Q0 V0 W0 U0 K0 L0 T0 O0 G9 N0
Det var bara premiären som flögs med A330, sen blir det A340 tills de nya planen är i drift. Tanken är att alla avgångar ska gå med A330 (de 2 nya planen) framöver.
Båda nya planen är i drift nu och mig veterligen så är det dessa som är planerade på ARN-HKG och ARN-ORD framöver. Bara att hoppas på att inget oförutsett händer.På mina bokningar ARN-HKG-ARN nästa vecka står det:
Flygplanstyp:Airbus Industrie A330-300
Det vet man väl iofs inte om det blir så, men ändå.
På mina bokningar ARN-HKG-ARN nästa vecka står det:
Flygplanstyp:Airbus Industrie A330-300
Det vet man väl iofs inte om det blir så, men ändå.
Kul! Tror att många CC stationerade i Stockholm som harvat intra eu i flera år blivit placerade på nya lounghaullinjen och är väldigt stolta över det. Detta i kombination med en viss nyanda i hela SAS ger hög klass på servicen.Jag satt i business cabinen SK963 den 5 nov och uppgraderade till cockpit besök
Som EBD, hälsades jag välkommen med mitt namn, bästa i "EmiratesBusiness style", mycket proffsigt. FritiofViking doftade nytt, det gjorde inte SigridViking härom veckan, trots ny kabin. Retur resa från HKG den 29 nov, får se om stilen hålls uppe.
Jag(EBG) fick email idag från SAS...jag är en värdefull och lojal kund för SAS och jag har därför blivit uppgraderad från SAS GO till SAS Plus på SK 963 imorgon från ARN till HKG!
Det var absolut inget jag trodde skulle hända!
Gissningsvis är flighten kraftigt överbokad i SAS GO
Nevertheless...kul att det någon gång ibland kan löna sig med status![]()