palmen
Moderator
Det är inte märkligt att det inte går att ändra, vill man redigera ett inlägg har man 1h på sig att göra det.Kan inte ändra ovan inlägg av någon märklig anledning, men är nöjd hur som helst. Fått en länk som jag använt.
Tack alla!
Det är inte märkligt att det inte går att ändra, vill man redigera ett inlägg har man 1h på sig att göra det.Kan inte ändra ovan inlägg av någon märklig anledning, men är nöjd hur som helst. Fått en länk som jag använt.
Tack alla!
Fast det ser ut som 3 min mellan inläggen bara.Det är inte märkligt att det inte går att ändra, vill man redigera ett inlägg har man 1h på sig att göra det.
Det är 2h3min mellan inläggen när jag tittarFast det ser ut som 3 min mellan inläggen bara.
Kanske har med dygnsbrytpunkten att göra dock...?
Ah, det visste jag inte. Tack! Behövde två timmar innan en värvare som uppfyllde mina kriterier dök uppDet är inte märkligt att det inte går att ändra, vill man redigera ett inlägg har man 1h på sig att göra det.
Mitt slarviga läs, trodde du menade Dedis inlägg som var ovan precis där det skrevs det inte gick att editera.Det är 2h3min mellan inläggen när jag tittar
Visa bifogad bild 71231
Det är inte märkligt att det inte går att ändra, vill man redigera ett inlägg har man 1h på sig att göra det.