Senaste nytt

Rean från Sverige har börjat

Detta passar mig utmärkt med mitt pendlande till DC. Från mitt brytdatum 8 jan så har jag redan skrapat ihop 940TP på 4 månader utan att ha optimerat alls. Så jag får se om jag hinner före Senator med ett GGL men han ligger 800TP före mig just nu innan min hemresa på söndag.

Detta passar mig utmärkt med mitt pendlande till DC. Från mitt brytdatum 8 jan så har jag redan skrapat ihop 940TP på 4 månader utan att ha optimerat alls. Så jag får se om jag hinner före Senator med ett GGL men han ligger 800TP före mig just nu innan min hemresa på söndag.

ARN-HNL + HNL-SJU med lite stop-overs på olika ställen i USA under 3 veckor, så kan frk. Dr (DVM) möta upp oss ett par gånger :) Tror vi kan få ihop över 2 000 TP för en 25 000 - 27 000kr. Kan vi hoppas på att Dir of Comms är bortrest så lånar vi lyan i Kailua

Passa på så länge du inte har barn :)

Passa på så länge du inte har barn :)

Men skall inte barnen har GGL? :) Jag har läst om ett svenskt barn som var runt 3 (vet faktiskt inte vad jag tycker om just det) med M&M Senator status som yngsta Senatorn M&M hade. Den lilla tjejen åkte med mamma och pappa i F :) Det stod om henne i M&M egen tidning runt 2005..

Men back on topic: sembl och jag skall ha ett Skypesamtal om en sommarresa eller två...

Någon som har en bra gissning på när nästa rea börjar? Har några bokningar till USA och Sydafrika som måste göras!

Yes. Jag har för mig att jag bokat på reor i juni också men kanske kommer ihåg fel!

Minns ni junireor? Eller majreor?

Jag behöver biljetter till september.

Last edited:
Jag skulle gissa på att nästa rea är direkt efter semestrarna, dvs i slutet av augusti. Den brukar ligga lite före rean i UK och den har jag för mig börjar sista dagarna i augusti. Men det är så klart att det kan variera mellan åren.

Toppen