Någon annan som fått det här?
Our biggest sale of the year spans the globe. And as a thank you for being a registered customer we're giving you an additional 5% discount on top of sale prices if you book in the next 7 days. Simply quote your unique discount voucher code
Our biggest sale of the year spans the globe. And as a thank you for being a registered customer we're giving you an additional 5% discount on top of sale prices if you book in the next 7 days. Simply quote your unique discount voucher code
Villkoren verkar säga en sak, ba.com håller däremot inte med. Det går alltså inte att använda koden fler gånger, i alla fall så funkar det inte för mig och just nu. Bara så att jag inte råkar lura nån här.Det verkar ju onekligen som att den där discount vouchern går att använda flera gånger också.
Tänkte det var bäst att läsa igenom villkoren innan jag bränner den på en billig businessresa, menar jag![]()
Villkoren verkar säga en sak, ba.com håller däremot inte med. Det går alltså inte att använda koden fler gånger, i alla fall så funkar det inte för mig och just nu. Bara så att jag inte råkar lura nån här.
Nåja, sådär 700 pix i rabatt är ju inte kattpiss det heller. Men lite bättre kunde jag ha optimerat om jag hade varit säker i förväg.