Senaste nytt

Rean från Sverige har börjat

Som grädde på moset fick jag (som BAEC Gold) just en (personlig) voucher som ger ytterligare 5% rabatt om man bokar de närmaste fem dagarna. Det tackar vi för BA!

Någon annan som fått det här? :)

Our biggest sale of the year spans the globe. And as a thank you for being a registered customer we're giving you an additional 5% discount on top of sale prices if you book in the next 7 days. Simply quote your unique discount voucher code

Jag fick samma mail och jag är inte ens med i BAEC (än).

Jag gjorde några provbokningar med vouchern man fick i mailet, dock verkar det inte funka så bra. Fick flera felmedelanden när man väljer CPH som avreseort. Det funkar bra från Arlanda så det är förmodligen landspecifikt.

Error

You may not use "kod" with one or more of the airlines operating your chosen flights

Error

Sorry, you cannot use "kod" when paying in this currency.

"kod", may not be used when flying from this departure point

Ja, det där var ju välkommet - nu måste jag bara försöka hitta på något affärsmässigt på andra sidan pölen kring påsk... Vore ju inte fel om det gick att få ihop. Jag har dock redan en påskresa planerad (men inte bokad ännu) till Malaysia, men kan ju försöka göra den ena veckan innan och den andra veckan efter...

Någon annan som fått det här? :)

Our biggest sale of the year spans the globe. And as a thank you for being a registered customer we're giving you an additional 5% discount on top of sale prices if you book in the next 7 days. Simply quote your unique discount voucher code

Ja det blir bara bättre och bättre, jag fick det också! :)

Det verkar ju onekligen som att den där discount vouchern går att använda flera gånger också.

Tänkte det var bäst att läsa igenom villkoren innan jag bränner den på en billig businessresa, menar jag ;)

Med rabattkoden hamnar Beijing och Shanghai i WTP på ca 7.500kr och Hong Kong på 7.800kr
Sydney i CW 23.750kr :)

Det verkar ju onekligen som att den där discount vouchern går att använda flera gånger också.

Tänkte det var bäst att läsa igenom villkoren innan jag bränner den på en billig businessresa, menar jag ;)
Villkoren verkar säga en sak, ba.com håller däremot inte med. Det går alltså inte att använda koden fler gånger, i alla fall så funkar det inte för mig och just nu. Bara så att jag inte råkar lura nån här.

Nåja, sådär 700 pix i rabatt är ju inte kattpiss det heller. Men lite bättre kunde jag ha optimerat om jag hade varit säker i förväg.

Villkoren verkar säga en sak, ba.com håller däremot inte med. Det går alltså inte att använda koden fler gånger, i alla fall så funkar det inte för mig och just nu. Bara så att jag inte råkar lura nån här.

Nåja, sådär 700 pix i rabatt är ju inte kattpiss det heller. Men lite bättre kunde jag ha optimerat om jag hade varit säker i förväg.

Men däremot verkar den inte vara personlig, provade med en kod som en annan person fått och den gav
också rabatt - jag slutförde dock aldrig köpet.

Toppen