Senaste nytt

Rea i SWISS Business Class inom Europa

Senator

Moderator
Ja, själva servicen ombord är samma. Jag sitter alltid på högersidan, helst 2D så man kan sträcka på benen. Undvik rad 1 som är tight.

Jag gillar verkligen Swiss, men alla flighter under 2t är inte samma catering som t.ex. ARN-ZRH eller ZRH-LIS som jag har åkt ett antal gånger. Maten är normalt kallskuret och ost med bröd. Dock är drycksutbudet samma. Servicen ombord är dock alltid toppen i min erfarenhet.

På sträckan LCY-ZRH är det relativt stor chans för en s.k. "Apron position". Här är Swiss överlägsna med sina två dedikerade minibussar som hämtar enbart C-klass resenärerna. Weltklasse!
 
Trevligt! jag hittar dock ingen skillnad på priserna på P, det ser ut att vara samma priser som brukar gälla.

Tittar på BCN - ZRH - CPH och tillbaka under slutet av juli och början av augusti.

Hur långt fram kan man boka?
 

Jonas C

Medlem
Rabatten gäller bara från Skandinavien, inte omvänt. Åtminstone om man tolkar vad som står på hemsidan.
 

segra

Medlem
Rabatten gäller bara från Skandinavien, inte omvänt. Åtminstone om man tolkar vad som står på hemsidan.


Bokade precis 2 x t&r CPH-BCN samt 1 t&r BCN-CPH i Business, totalt 11300 Skr.
BCN-CPH var faktiskt billigare än CPH-BCN. Vi ska ta med oss sonen hem från en
fotbolls turnering i Barcelona därav en t&r som startar i BCN i stället för CPH som
våra. Han åker buss ner och en enkel biljett var klart dyrare än en t&r. Sen skadar
det inte att få ha 2 x 32 kg i bagage med sig hem. Grabben har nog en del packning
efter en fotbollsvecka.
 
Lyckades till slut hitta något vettigt.

Bokade BCN - GVA - CPH och CPH - ZRH - BCN i augusti i P för 2650 kronor. Billigt som sjutton för en av Europa's bästa Business-upplevelser.
 
Toppen