Glömde svara på detta. Jag frågade när jag klev av i Stockholm och det kommer inte serveras någon mat på den här flygningen. Varken till eller från Oslo.Tack för en härlig rapport!
Ni fick alltså ingen mat på flighten? Var det en miss eller är det inte tänkt att något alls ska serveras på sträckan?
Tack för uppföljning!Glömde svara på detta. Jag frågade när jag klev av i Stockholm och det kommer inte serveras någon mat på den här flygningen. Varken till eller från Oslo.
Åtminstone inte just nu, vi får se senare. (som de uttryckte sig).
Tilsvarende: Jeg flyver ofte med QR mellem Saigon og Phnom Penh (effektiv tid ca. 55 minutter). Masser at drikke (hvis man er hurtig!), men ingen mad - hverken på business eller economyTack för uppföljning!Lite dåligt tycker jag, en liten macka/wrap kunde de allt servera i business. Eller en sådan plocktallrik som Lufthansa serverar mellan Frankfurt-Munchen i business, den är underbar!
![]()
Flyger de alltså fortfarande OSL-ARN? En dagsfärsk rapport vittnar om att de numera kör ADD-ARN-OSL-ADD. Jag har inte kollat hur det ser ut framöver, så det kan ju variera olika dagar...
Kan bekräfta detta. Landade kl 04 i Oslo igår, sedan arlanda 06:30Min flight på torsdag kväll så gör vi ett stopp i Oslo vid kl 04 från Addis och planerad ankomst ARN är kl 06:30 fredag morgon.
Kan bekräfta detta. Landade kl 04 i Oslo igår, sedan arlanda 06:30
Flyger de alltså fortfarande OSL-ARN? En dagsfärsk rapport vittnar om att de numera kör ADD-ARN-OSL-ADD. Jag har inte kollat hur det ser ut framöver, så det kan ju variera olika dagar...