Senaste nytt

Ranka Köpenhamns Lounger

Lånar denna tråden. Flytta gärna fråga till korrekt tråd,
Eventyr är ju stängt på Kastrup, är det någon som vet vilken lounge man får man om man flyger BA Business till London? Har basic status i OneWorld.

Iflg. https://www.oneworld.com/airport-lounge-results?location=CPH er det p.t. (Danske Bank?) Aviator Business Lounge
Såg denna ja. Men reagerade på att det inte står BA någonstans?
1770126713011.png

..vel fordi at Eventyr er fjernet fra listen, mens Aviator's profil ikke er fuldt opdateret? Listerne er som oftest blot vejledende, ikke eksklusive for OW-medlemmer

Enligt CPH på LinkedIn så arbetar man med att uppgradera loungekonceptet helt. Och förutom de renoverade loungerna vi redan vet om, så öppnar två helt nya när ombyggnationen är klar. Vilka är de?

Enligt CPH på LinkedIn så arbetar man med att uppgradera loungekonceptet helt. Och förutom de renoverade loungerna vi redan vet om, så öppnar två helt nya när ombyggnationen är klar. Vilka är de?

SAS i alla fall. Är de lite lustiga av sig så är det SAS Lounge + SAS Diamond Lounge = 2 stycken.

När i 2027 skall Terminal 3 bli klart?

Fast jag skulle säga att SAS räknas in i "existerande lounger som blir uppgraderade" kanske. Men jag vet inte.
Tolkningsfråga kan vi väl konstatera :) Från allt jag sett av SAS presentationer så kommer de ju skapa en helt ny yta i expanderade T3, dvs allt detta snack om en Diamond-lounge. Om det då inte byggs ihop med existerande yta, men det skulle jag tro man hade märkt i loungen idag.
Vet dock för lite om själva T3-projektet för att kunna säga.

Toppen