Senaste nytt

Radisson Eurobonus Amex Platinum

PP4EH

Medlem
Tjenare gott folk.

Bor på Radisson BLU via jobbet just nu, skrev precis upp mig i receptionen på deras Rewards system och fick ett basic kort.

Så nu är då frågan vad kan jag uppnå här i form av poäng som har någon nytta.

Innehar Amex Elite + Amex Platinum + SAS EB Silver

Tacksam för tips:)

Super, och sen är det väl 500p per natt i max 3 nätter åt gången?
Frågade snubben i disken han visste inget om Eurobonus, får väl gå ner och be dom registrera mitt EB nummer igen.

PS
Funkar det att bli bumpad till guld trotts att ens Platinum är ett extra kort, huvud kontot står i frugans namn.

Tips bara att om du har något som helst intresse av att bo på Radisson privat, så är RR poängen per stay generellt sett mer värda än 500 EBpoäng. :) Som RRG får du ju också 25% högre intjäning av RR poäng, men din EBpoäng-intjäning förändras inte.

Kan bara instämma. Har bott på Radisson mycket de senaste 2-3 åren och tycker jag får ut mycket poäng. Tveksamt värde om man växlar till Eurobonus (om man nu inte är helt ointresserad av gratisnätter hos Radisson)

Men det går väl att plocka både RR poäng och EBpoäng, det är ju 2 olika kort som registreras vid bokning / ankomst?

Jaha så om jag uppger mitt Eurobonus nummer nere i lobbyn nu så får jag inga RR poäng..

hmm så 500 eurobonus per natt eller ?? RR poäng per natt..

Toppen