Senaste nytt

Radisson blue scandinavia, cph

Hmm, hade redan tänkt försvara hotellet lite... Men så checkade jag in här idag. Är CCG (snart CCC igen, bor här 1-2 ggr/månad) och idag fick jag ingen uppgradering och ingen välkomstgåva. Kortet låg inne i systemet så ingen fråga om att de inte visste. Däremot noterade jag äntligen en "club carslon check-in" kö. Nyttan av den då alla inklusive basnivån får tillgång vet jag inte, men det är ett steg i rätt riktning.

Oj vad hotellet har noll koll. Var bokad måndag-tisdag natten, men pga oförutsedda händelser så hamnade jag boka en natt till. Två olika bokningar. Checkade in igår, ingen uppgradering (definitivt en policy change), men denna gång hade jag en liten saftflaska samt två bitar choklad på rummet. Fick hålla samma rum även för den andra natten, och nu fick jag en till flaska saft och två bitar choklad. Boka varje natt på skilda bokningar :) Nu var det ju i min favör men visar ändå att hotellet har dålig koll.

Ett annat exempel är att jag som CCG väl borde få 15% rabatt på mat på restaurangen men fick bara 10%. Nåväl, då fick servitören ingen dricks.

How hard can it be?

Toppen