Senaste nytt

Rabattkoder / kampanjer till Hotell

Någon som vet en kampanj eller rabattkod för boende I Las Vegas 28/5 - 1/6 -15?
Har kollat priceline men har svårt att lista ut vilket hotell det blir.

Någon som vet en kampanj eller rabattkod för boende I Las Vegas 28/5 - 1/6 -15?
Har kollat priceline men har svårt att lista ut vilket hotell det blir.

Är priceline värde å booke gjennom? Til å stole på? Jeg ser hotell i Chicago ligger på 194USD med free cancellation & pay when you stay på priceline, vs 226USD på hotels.com. Er jo faktisk noen kroner å spare på 2 netter.

Är priceline värde å booke gjennom? Til å stole på? Jeg ser hotell i Chicago ligger på 194USD med free cancellation & pay when you stay på priceline, vs 226USD på hotels.com. Er jo faktisk noen kroner å spare på 2 netter.
Dubbelkolla så att det inte är + tax annars så hade jag nog litat på priceline

Ytterligare en, denna på Scandic:

D355929787

Upp till 60 % studentrabatt hos Scandic.

Värt att tänka på är att scandic är duktiga på att kolla ditt studentkort/mecenatkort, bättre att använda den till hotels.com istället som ger typ 10% rabatt (om de nu har kvar den kampanjen för studenter?)

För att inte prata om att de alltid anger priser utan skatt...

Det är ett "oskick" för oss som är vana vid att skatta bort 60% av vår lön. Hur bra tror du det hade gått att införa detta i Sverige om vi visat folk hur mycket de betalar i skatt? :)

Jag håller med om att det är lite störigt att man inte vet vad man ska betala utan att ta fram miniräknaren, men det gör det även tydligt vad som är varans kostnad och vad som är skatt.

Skatten (och den i stort sett obligatoriska dricksen på restauranger) retar mig förvisso till vansinne men dessa har jag åtminstone vant mig vid. Detta med resort fees (eller cleaning fees) är något som hotellen helt hittat på och som är obligatoriskt och oftast per rum och natt, dvs det är väldigt enkelt att visa hotellpriser INKL resort fee i bokningsmotorerna...

Vet inte riktigt hur olika hotellsiter är på detta, men Marriott har verkligen en värdelös bokningsmotor i detta avseende :(

Toppen