Senaste nytt

Rabattkoden CARLSONF "family & friends"

Nu har jag bokat tre nätter i Bangkok i november med rabattkoden. Jag uppdaterar fortlöpande hur det går!
Jag avbokade detta rummet för att boka Hilton istället.

Men häromdagen bokade jag med koden på Radisson Blu i Chisinau, Moldavien. Fungerade utan problem, fick ingen fråga vid check in. Jag fick mina vanliga guldförmåner så som uppgradering till business rum och välkomstgåva i form av två glas vin på takterrassen. Väldigt trevligt hotell för övrigt.

I sommar har jag bokat rum på Radisson Blu Tbilisi. Det hotellet skulle annars ha kostat 2000 kr, men nu fick jag det för 80 euro! :)

Jag fick häromdagen ett mail från bokningsavdelningen på radisson Tbilisi där de ville ha namn och mailadress till min vän inom rezidor/radisson. Jag frågade var i villkoren det står att man ska uppge sin väns mailadress och på det fick jag inget svar. :D Undrar om de är extra på hugget när jag checkar in! :cool:

Nu har jag bott på Radisson Tblisi. Det gick bra med CARLSONF även denna gång! De frågade efter mailadress till min kompis, men jag pratade bort det. Ordinarie pris på Radisson Tblisi är ca 2000 kr natten, nu betalade jag ca 800 kr per natt. Blev uppgraderad till business class rum tack vare mitt guldkort.

Underbart hotell i övrigt med fantastisk utomhus- samt inomhuspool. Vid utomhuspoolen åt vi den godaste caesarsalladen vi någonsin smakat. Och att CARLSONF ger 25% på all mat och dryck på hotellet (gäller alla hotell) gör inte saken sämre.

Det negativa är ju att du inte får några poäng för bokningen dock :)
Jag har bara nyttjat koden en gång i Norge, men det var inga problem där heller!

Nu har jag bott på Radisson Tblisi. Det gick bra med CARLSONF även denna gång! De frågade efter mailadress till min kompis, men jag pratade bort det. Ordinarie pris på Radisson Tblisi är ca 2000 kr natten, nu betalade jag ca 800 kr per natt. Blev uppgraderad till business class rum tack vare mitt guldkort.

Underbart hotell i övrigt med fantastisk utomhus- samt inomhuspool. Vid utomhuspoolen åt vi den godaste caesarsalladen vi någonsin smakat. Och att CARLSONF ger 25% på all mat och dryck på hotellet (gäller alla hotell) gör inte saken sämre.

Det verkar ha kommit en ny kod, RHGRFNF, men med mycket mer restriktioner, läste på flyertalk att den gamla inte skulle funka mer. Sitter och söker på New York och för mig funkar CARLSONF, ingen villkorstext och ger dessutom bättre pris, undrar om man vågar...

Det enda man ser är:

"FEATURES:
Rate available for Radisson Hotel Group employees and Friends and family rate"

Toppen