Köp en resa till Stockholm, betala med Amex!Hade varit grymt men bor på fel sida, och är student så man får tänka igenom vad man spenderar på...
Köp en resa till Stockholm, betala med Amex!Hade varit grymt men bor på fel sida, och är student så man får tänka igenom vad man spenderar på...
Hade varit grymt men bor på fel sida, och är student så man får tänka igenom vad man spenderar på...
Flygbussen in till stan 99kr + retur 99kr.
Har ni aldrig workshops i Göteborg?
Jag har sagt till Göteborgarna att jag kan hålla det, MEN!Ni är roliga ni, jag lever på existensminimum och har precis varit på semester i Vietnam. Det är omöjligt för mig tyvärr. Hade gärna gått!
Ni är roliga ni, jag lever på existensminimum och har precis varit på semester i Vietnam. Det är omöjligt för mig tyvärr. Hade gärna gått!
Nu ligger den uppeJag har sagt till Göteborgarna att jag kan hålla det, MEN!
Det uppstår kostnader för mig att ta mig till GB och någon måste bistå med passande lokal.
Så om ni i GB pratar i hop er och skaffar passande lokal så kan jag absolut boka och komma ner.
Kostnaderna för transport behöver täckas av dom medverkande innan ev workshop blir av.
Alt om någon köper biljetten med EB poäng då blir resterande kostnader mindre för deltagarna
Min tid bistår jag med.
Jag skapar en förfråga senare idag om en GB workshop så får vi se intresset