Råd ang Thai Airways Airbus A380 i First Class

• Thread starter Thread starter Viking75
  • Start date Start date
Vet en kompis som "bjudit fram" en vän från BA business till BA First för att äta tillsammans. Man tar ju inte upp någon extra plats eller förbrukar extra mat.

John Mack skrev:Vet en kompis som "bjudit fram" en vän från BA business till BA First för att äta tillsammans. Man tar ju inte upp någon extra plats eller förbrukar extra mat.Klicka för att utvidga...
Du kan prova att fråga personalen ombord. Om de går med på ditt resonemanget så tillåter de.

John Mack skrev:Vi flyger Thai till BKK via FRA över jul. Jag och sonen i F och min fru och dottern i C. Kan vi äta tillsammans i F (de sitter på fotstödet och får sin mat från C)?Klicka för att utvidga...
Man kan inte räkna med det, men frågan är ju fri och det kan mycket möjligt bli ok på det.

På andra bolag tillåter man inte det då det är antingen allt eller inte alls som gäller för servering i aktuell kabin.

John Mack skrev:Vi flyger Thai till BKK via FRA över jul. Jag och sonen i F och min fru och dottern i C. Kan vi äta tillsammans i F (de sitter på fotstödet och får sin mat från C)?Klicka för att utvidga...

Jag har sett det ske även på LH F, så omöjligt är det!

Utan att veta säkert så säger jag nej, och hoppas verkligen att det är så. Hade ju devalverat First en hel del om man ökade antalet passagerare med 100% under måltiderna.

Back