Senaste nytt

[Quiz] Finding AHO

Mycket frustrerande tävling... men riktigt kul! :)
Ser gärna fler såna här, och grattis till vinnaren!

AHO, jag gissar ditt resmönster har ändrats sig lite efter denna resan... Sjuttonhundratrettniotusenmillionar timmar och kilometer med kinesiska tåg känns väl lite långt från en CX F resa eller hur? :cool:

AHO, jag gissar ditt resmönster har ändrats sig lite efter denna resan... Sjuttonhundratrettniotusenmillionar timmar och kilometer med kinesiska tåg känns väl lite långt från en CX F resa eller hur? :cool:

Du förstår att vi som blandar vår komfort av transportmedel uppskattar CX F lite mer ;)

BTW grattis till ditt 1000e inlägg här på BC. Härligt att det du skriver även har hög kvalitet.

Absolut! Kan du tänka dig att resa i ett långdistanståg med fullpackad kineser med...
+ rök i vagnen (trots att det stod att man inte får röka i vagnen)
+ människor som spottar på golvet
+ sändning av radioprogram i maxvolym
+ mosas fram och tillbaka vid varje uppehåll
+ knuffad av matvagn varje gång de passerar
+ ingen sittplats

Det gör att sitta i mittensäte av Uniteds Eco- med 2-5-2 konfig som himmelriket!

Grattis 1.000:e inlägg, Senator!

Last edited:
+ rök i vagnen (trots att det stod att man inte får röka i vagnen)
+ människor som spottar på golvet
+ sändning av radioprogram i maxvolym
+ mosas fram och tillbaka vid varje uppehåll
+ knuffad av matvagn varje gång de passerar
+ ingen sittplats

Låter som en vanlig morgon i tunnelbanan i Shanghai. :eek:

Fantastiskt rolig Quiz AHO! Du lurade mig totalt med tågresorna, jag har suttit med kartboken och försökt få ihop routing från resa 13 till resa 16 utan att lyckas, satt och läste på om kommersiella flygplatser i halva Asien och kinesiska krig. Kom gärna med en ny snart!

Toppen