Stämmer. Sitter här just nu.Dock är Champagnen borta från Cathays lounge, åtminstone i mars då vi besökte den senast.
Ja, jeg kom for nyligt ind på Cathay's lounge i juni på min QR business billet og fik endda 2 gæster med ind uden problem da jeg også havde OW Sapphire (med QR guld kort). Sidst jeg var der (4 juli) havde de Billecart champagne og en udmærket australsk mousserende vin ?Som @pep skrev så behövs bara OneWorld Sapphire eller att man reser i business då Cathay endast har en business lounge på BKK.
Men en väldigt bra sådan som jag rekommenderar starkt istället för Thais lounge.
Det är det australiensiska dom har kvar. ChandonJa, jeg kom for nyligt ind på Cathay's lounge i juni på min QR business billet og fik endda 2 gæster med ind uden problem da jeg også havde OW Sapphire (med QR guld kort). Sidst jeg var der (4 juli) havde de Billecart champagne og en udmærket australsk mousserende vin ?
Har inte så stor erfarenhet av detta men den gången jag flög med Qatar F så behövde jag inte ha något LoungeAccess kort det var bara visa biljett och gå in.Da behøver man ikke gå til transit desk for at få lounge-access kort til Thai loungen.
Piper-Heidseck fanns. Inget spår av Billecart.Har besökt Cathays lounge BKK 2 ggr i mars och 2ggr i juni i år vid alla dessa tillfällen har det funnits champagne, bara att fråga i baren, finns oftast 2 sorter att välja på senast fanns Piper-Heidseck och ovannämnda Billecart.
För övrigt tycker jag efter deras ombyggnad att det är den trevligaste OW loungen på BKK, besöker den alltid när jag flyger med OW flyg.
Qatar Airways opens Paris lounge - Business Traveller – The leading magazine for frequent flyersWe are well advanced with the construction of two more lounges – Beirut and Bangkok – and we’re in negotiations with seven other airports to have space where we have more than one flight a day,” said CEO Akbar Al Baker.