Senaste nytt

Qatar Airways Introducerar Armani amenity kits

Handkrämen som ingår i damnecessären luktar otroligt gott! Den har på något vis smugit sig ned i min necessär. :).

Men har tydligen slutar serverat Krug champagne i loungen på
Hamad International får kolla på på Lördag ;-)
Tyvärr stämmer detta. :( Men de har en god Armagnac i baren i alla fall! :)

First Class passengers on overnight flights will also enjoy stylish and luxurious sleeper suits designed by Italian fashion house Missoni paired with Missoni slippers.

Lite kryptiskt, men det verkar inte som det är någon ny design utan den som de haft tidigare

IMG_1497-1300x974.jpg

Inte mycket i den lilla necessären men mer premium än den bruna papperspåsen ett annat bolag körde med

Fick en xtra när jag byte plats med några som ville sitta tillsammans

Attachments

• 20150412_093004~2~2.jpg
    20150412_093004~2~2.jpg
    749,1 KB · Visningar: 464
Amenitykit och pyjamas om du vill ha (de frågar, inte alla vill ju ha det på dagflygningar)

Jag frågade specifikt efter pyjamas på ARN-DOH och vice versa, fick ingen med förklaringen att det inte delas ut på dagflygningar. Det är med andra ord inte helt säkert att man får pyjamas.

Flög i mars 2015.

Jag frågade specifikt efter pyjamas på ARN-DOH och vice versa, fick ingen med förklaringen att det inte delas ut på dagflygningar. Det är med andra ord inte helt säkert att man får pyjamas.

Flög i mars 2015.
Aha, då har dom kanske ändrat det nu. Synd, skönt att ta på mysoverallen när man ska dricka skumpa ;)

Toppen