Senaste nytt

Qatar Airways flyger Airbus A350 till Singapore från sommaren 2015

Tror inte det. Man får ingen voucher eller liknande på planet i varje fall, samt det är inget de marknadsför.

Tror inte ens Singapore har fast track vid immigration, eller har jag missat det? (förutom automaterna för lokala och permit holders)

Nu har jag förvisso inte flugit så ofta till Singapore, men brukar det ens vara några köer att prata om där? De 4 gånger jag har passerat in i Singapore kan jag inte påminna mig om att behövt stå i kö överhuvudtaget. (Köerna i Hong Kong kan ju vara betydligt längre och mer tidsödande)

Tror inte ens Singapore har fast track vid immigration, eller har jag missat det? (förutom automaterna för lokala och permit holders)
Jag har inte heller sett Fast track vid immigration på Singapore Changi. De har självklart separat kö för diplomat/crew men inte för First class/Business class resenär, som jag vet.

Nu har jag förvisso inte flugit så ofta till Singapore, men brukar det ens vara några köer att prata om där? De 4 gånger jag har passerat in i Singapore kan jag inte påminna mig om att behövt stå i kö överhuvudtaget. (Köerna i Hong Kong kan ju vara betydligt längre och mer tidsödande)
Lång kö vid immigration kan hända då och då, men inte lika ofta som på Hong Kong som du säger.
T ex när man landar med United, Delta flyg från Tokyo.
Om man hamnar bakom dem kan det ta en bra stund.

Last edited:
Toppen