henrik l
Medlem
Nu är detta inte specifikt Qatar, men lite info om man flyger bonusresa med dem. Har haft ett par poäng-bokningar i economy
med Qatar, delvis via deras Privilege Club, delvis via AAdvantage (American Airlines). Ringde Qatar och bad dem lägga in mitt British Airways-nummer där jag är Gold (Emerald). Strax efter när jag kolla bokningen stod det Gold när jag klickade på biljettnumret i manage my booking. Vid inchekning i Rom var det inga problem att checka in på business-incheckningen, få fast track, och sedan knatade jag till BA-loungen: Prio-boarding och extra recognition ombord. Fick käket väldigt snabbt. Kul att se att det funkade som det skulle.
Dessutom, när jag plingade och ville fylla på vinglaset, dom kom inom en minut, eller snabbare. Riktigt imponerade. Vet inte om dom hade sådan koll att dom visste att det var en emerald som plingade
Dessutom, när jag plingade och ville fylla på vinglaset, dom kom inom en minut, eller snabbare. Riktigt imponerade. Vet inte om dom hade sådan koll att dom visste att det var en emerald som plingade