Var det någon som såg när planet landade idag????:confused::) Jag var där :)
AndreasW Medlem 2 Augusti 2013 #31 Ebg skrev: Var det någon som såg när planet landade idag???? Klicka för att utvidga... Jag var där
Homer Medlem 2 Augusti 2013 #32 Ser ju ganska bra ut Flying The Boeing Dreamliner On Qatar - Business Insider
Agö Medlem 6 Augusti 2013 #35 A7-BCA står stiligt parkerad på gate F39 nu. Flott kärra, ska slänga upp en bild när jag kommer till loungen på T4. Last edited: 6 Augusti 2013
A7-BCA står stiligt parkerad på gate F39 nu. Flott kärra, ska slänga upp en bild när jag kommer till loungen på T4.
E EricT Medlem 6 Augusti 2013 #36 Jag kommer flyga den i Business den 1 okt. Eftersom de har nät kanske jag ska göra ett "live-reportage" med lite text och bilder i realtid.
Jag kommer flyga den i Business den 1 okt. Eftersom de har nät kanske jag ska göra ett "live-reportage" med lite text och bilder i realtid.
Martin Björnström Medlem 6 Augusti 2013 #37 Vi kommer få möjlighet att titta närmare på planet om två veckor - hinner någon flyga och rapportera innan dess?
Vi kommer få möjlighet att titta närmare på planet om två veckor - hinner någon flyga och rapportera innan dess?