Senaste nytt

Qatar Airways Business Class deal eksklusivt for BusinessClass.com

henrik.hanevold

Administrator
Her er en god nyhet som jeg er glad for å kunne dele! Vi har inngått et eksklusivt samarbeid med Qatar Airways som gir opp til 12% rabatt i Business Class. Dette gjelder reiser som bookes før 31. desember for reiser frem til 5. juni 2023. Blackouts under World Cup 2022 samt påsken 2023.

Avtalen er definert som en "closed user group" kampanje og man må derfor logge inn på BusinessClass.com for å få tilgang. OBS: Medlemsdatabasen på forumet er per i dag IKKE koblet til medlemsdatabasen på BusinessClass.com. Man må altså registrere seg på BusinessClass.com for å få tilgang.

Qatar Airways Business Class Flights - Exclusive Offer - BusinessClass.com

Rabatten er på 10% eller 12% avhengig av bookingklasse og gjelder for priskategoriene Classic og Comfort. Begge disse inkluderer lounge, men bare Comfort inkluderer seating. Rabatten gis på selve billettprisen, dvs ikke på skatter og avgifter.

Noen vil kanskje mene at 10-12% rabatt ikke er mye, men med dagens prisnivå på Business Class billetter betyr det fort noen tusen i rabatt. Som sikkert mange har sett er prisene i Business Class nå mye høyere enn før pandemien som et resultat av høy etterspørsel, og flyselskapene kjører ikke like mange kampanjer. Det som også er attraktivt med denne kampanjen er at den gjelder bookinger helt frem til 31. desember for reiser frem til 5. juni neste år. Qatar Airways har stort sett veldig korte kampanjer, mens denne rabatten har vi for en lang periode.

OBS: Det er helt OK å dele kampanjen, men det er viktig at linken som deles er den som går hit:

Qatar Airways Business Class Flights - Exclusive Offer - BusinessClass.com

Hvis linken direkte til Qatar Airways deles vil vi måtte endre adressen for å sikre at kampanjen forblir i en "closed user group".

Denne typen eksklusive deals er noe vi kommer til å satse stadig mer på fremover. Post gjerne her i tråden hvis noen booker :)

BusinessClass-QATAR-WEB.jpg
 

LarsCph

Medlem
Tak for det :) Det er rigtig fint med lidt rabat og kampagner.

Jeg syntes Qatar Airways har hævet priserne ganske meget - jeg overvejer en rejse til Manila i November eller December. Qatar koster lige nu omkring 42.000 DKK retur fra København. Turkish Airlines på samme datoer med A350 (deres nye business class) kan jeg købe for 24.000 DKK så Qatar er slet ikke attraktivt dér. Det kan være på andre ruter det er bedre, men jeg syntes de sidste par gange jeg har checket har de været meget dyre, desværre.
 

henrik.hanevold

Administrator
Tak for det :) Det er rigtig fint med lidt rabat og kampagner.

Jeg syntes Qatar Airways har hævet priserne ganske meget - jeg overvejer en rejse til Manila i November eller December. Qatar koster lige nu omkring 42.000 DKK retur fra København. Turkish Airlines på samme datoer med A350 (deres nye business class) kan jeg købe for 24.000 DKK så Qatar er slet ikke attraktivt dér. Det kan være på andre ruter det er bedre, men jeg syntes de sidste par gange jeg har checket har de været meget dyre, desværre.
Jeg har observert det samme. De er i tillegg spesielt dyre i november og desember pga World Cup i Doha.
 
Toppen