M@GNÜS
Medlem
Har bokat AMS-DOH-HND i business nu på lördag kväll. Ankomst Tokyo sent söndag kväll.
Nu har de ändrat så jag flyger från Amsterdam 18 timmar senare och ankommer Tokyo 24 timmar senare.
Detta utan att meddela ändringen. Såg den när jag gick in på bokningen igår kväll.
Ringde Qatar och de kan inte göra nåt då de hävdar att flyget är inställt på lördagen. De erbjöd att flyga från Bryssel istället vilket är rätt ointressant då jag är i Amsterdam den dagen.
Kundtjänsten (i Polen) är extremt oförstående till varför det är ett problem att åka en dag senare och komma fram 24 timmar senare...
Gäller EU reglerna eller några andra regler när det gäller flighter från Europa?
Nu har de ändrat så jag flyger från Amsterdam 18 timmar senare och ankommer Tokyo 24 timmar senare.
Detta utan att meddela ändringen. Såg den när jag gick in på bokningen igår kväll.
Ringde Qatar och de kan inte göra nåt då de hävdar att flyget är inställt på lördagen. De erbjöd att flyga från Bryssel istället vilket är rätt ointressant då jag är i Amsterdam den dagen.
Kundtjänsten (i Polen) är extremt oförstående till varför det är ett problem att åka en dag senare och komma fram 24 timmar senare...
Gäller EU reglerna eller några andra regler när det gäller flighter från Europa?