Karlssonskan
Medlem
Alltså... om jag någonsin kommer att få se en vuxen karl i en rosa onepice på ett flyg... då kommer jag nog dö en smula. 

Jeg bytter alltid til pyjamas når jeg flyr C eller F. Synes TG sin F pyjamas er veldig bra og også LH sin F pyjamas. Men jeg ville nok aldri ha brukt pyjamas når jeg flyr Y, blir litt feil for min del.Svaret är ju tydligt. Att byta till något lättare och slippa stela kläder inför en god natts sömn i business är givet och ingen kommer titta snett på mig. Skönt att veta. Tack för era svar.
Alltså... om jag någonsin kommer att få se en vuxen karl i en rosa onepice på ett flyg... då kommer jag nog dö en smula.![]()
Ja vi gör det till en BC grej. Alla bokar och byter om till samma rosa onepiceChallenge accepted!
När flyger du nästa gång?![]()
Wow! Till G’dansk den 2/6, Berlin 9/6 alt Chicago 25/10. (Kommer nog att bokas om så snart dom släpper nya awardsplatser.)Challenge accepted!
När flyger du nästa gång?![]()
Då kan ni variera er lite oxå.Ja vi gör det till en BC grej. Alla bokar och byter om till samma rosa onepice![]()
Så utmaningen är hur-många-BC-members-får-plats-i-en-one-piece?Ja vi gör det till en BC grej. Alla bokar och byter om till samma rosa onepice![]()
Okej sorry. Likadana onepiceSå utmaningen är hur-många-BC-members-får-plats-i-en-one-piece?En variation på den gamla utmaningen hur många man kan klämma in i en VW-bubbla...