Senaste nytt

Prylar från gamla flygplan på hyfsat pris hittad!

Hej!
Jag kan var ensam här, men har funderat ett bra tag på att köpa en begagnad vagn/trolley/vad man vill kalla det. Ni vet - vagnen de kommer med mat/dryck med. Jag tänkte det skulle var roligt att ha som spritskåp.
bordbar.de verkar bäst på marknadsföring och lätt att hitta, men jag har tyckt att över €1000 är alldeles för mycket pengar för någonting som är egentligen en "party piece" - en gimmick som jag tycker är roligt.

Igår hittade jag två ställen som inte bara har vagnar, utom en massa andra grejer från gamla plan. Det kanske finns någon annan här på forumet som är lika nördig som mig.

Jag köpte en KLM vagn med Marcel Wanders mönster på (€275), en låda inklusive 18 Swiss vinglas (€39.70) och lite annat från inflight-supplies.com och frakten var ca€100 som jag tyckte var rimligt eftersom bara vagnen är stor och väger 18kg.

Jag hittade även en sida i Turkiet som renoverar stolar, har fönster som bildram, hjul och sharklets som bord och en massa annat. Det tråkiga där är att de visar inga priser på hemsidan, men de var snabba med att återkomma via mail. Stolarna gick från ca $1000-$7000 beroende på typ och om de var elektriska eller manuella.
Deras hemsida var skyart.com

Hoppas någon får nytta av det här!

Toppen